fredag 20 augusti 2010

Svar på kommentar.


Anonym sa...

röker du? (eller tkr du bara bilderna du lägger ut på människor som röker är vackra, det är de)

Mitt svar: Jag tycker att det är väldigt dumt och korkat att röka, alltså röker jag inte själv. Det påverkar dig, ditt sociala liv, din hälsa och andra människor om du röker. Trots att jag tycker att man är korkad om man röker så kan jag inte låta bli att tycka att det ser lite fint ut på något sett. Det ser inte fint ut om det är ens mamma som röker eller ett litet barn, men om det är exempelvis en model som röker, så kan det ju inget annat än att se lite snyggt ut på något konstigt sätt. Trots att jag tycker att det ser mer dumt än snyggt ut så tycker jag att det är farligt vackert med fina bilder på fina personer som röker.


Fast självklart är mitt råd till alla att inte börja röka, hur snyggt det än är. Det kortar av ditt liv avsevärt och skadar andra lika mycket som det skadar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar