fredag 18 juni 2010

Smultronstrån.


Nu sitter jag i soffan och äter hallon och flingor med en klick fil. Mums.
Idag ska jag fortsätta med ett litet present projekt som jag började på igår. Jag ska lägga upp mer bilder på det sen:) För ungefär minuter senare såg jag att jag hade fått en förtjusande fin kommentar. Jag blir lika glad varje gång någon kommenterar på min blogg och den sorts kommentar som jag fick idag är den bästa. Den underbara person som hade kommenterat undrade om jag inte kunde ha fler inlägg som inlägget "Molntussar". Självklart kan jag det:) Det är superkul när ni som läser min blogg berättar för mig vad ni tycker om och vad ni inte tycker om med min blogg.
Tack till den som skrev den super söta kommentaren, Den person har räddat min dag.
Nu ska jag gå och längta efter smultronstrån och solstrålar.

Translation: Today I saw that someone had left a comment on my blogg. This person made me very happy when she wrote that she liked my blog and she wonderd if I could´n have more posts like "molntussar" that i wrote yesterday. I really enjoy when you leave your opinion about my blog.
Now I´am wishing for sunshine and wild strawberries.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar