söndag 21 mars 2010

Percy Jackson.




Igår skulle jag, mamma, Ebba, Ebbas mamma och Hugo på bio. Det var jätte roligt för på något sett kom vi in i fel biosalong. Vi stod där inne säkert fem minuter och kunde inte förstå var våra platser hade tagit vägen. Det var då vi insåg att vi hade gått in i fel biosalong. Jag och Ebba skrattade jätte mycket och vi hann precis gå och sätta och på våra riktiga platser i rätt salong innan bion började. Filmen var jätte bra men någonstans i mitten av den behövde jag och ebba gå på toa. På vägen tillbaks från toaletten gick vi in i rätt biosalong men jag råkade nästan sätta mig på fel plats. Väldigt klantigt. När vi sen kom hem till Ebba klantade vi oss ennu mer. Bland annat lyckades jag och Hugo få ett extremt skrattanfall utan anledning.
Jag hade i alla fall en trevlig dag och filmen var jätte bra( han som spelar Percy är sjukt snygg).

Translation: Yesterday i saw Percy Jackson & the Olympians: the lightning thief. It was really great.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar