måndag 28 december 2009

saker som inspirerar:)

                                                                           Macaroons







                                                           Miss Dior Cheríe reklamen.



 le love bloggen 

                                                              READ hyllan från Bofink.



                                                                 Acne jeans (vill ha!)

                                                            Provdocka från Himmlarum

                                                                              modcloth

                                                                             modcloth



                                                          från le love bloggen tror jag?



åhh... Jag tycker att alla underbara bloggare har fantastiskt fina inspirerande foton, men jag fattar inte var det hittar alla? men i alla fall har jag några styckna underbara bilder som jag kan dela med mig av

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar